Vrácení zboží a reklamace

  • 14 dni na vrácení zboží

  • Bezplatné vrácení produktu

  • 7 let záruka na dubový skříňový nábytek

  • 2 roky záruka na borovicové židle a nábytek

 

Postup při reklamaci a vrácení výrobku

Při nákupu u naší společnosti si můžete být jisti, že zboží je té nejvyšší kvality. Výrobek můžete reklamovat ve lhůtě 2 až 7 let od data přijetí objednávky. Pokud se na výrobek vztahuje jiná záruční doba, je tato informace uvedena na záručním listu nebo na potvrzení o dodání. Tato pravidla se vztahují na každý zakoupený produkt, včetně produktů zakoupených v období akce.

V několika krocích vám předvedeme, jak rychle a efektivně vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci.

 

Jak reklamovat?

Napište nám e-mail na adresu: kancelar@woodica.cz. Uveďte důvod reklamace (označení škody).

Připravte si všechny potřebné informace. Vaše reklamace by měla obsahovat:

  • číslo objednávky výrobku, který reklamujete

  • důvod, proč chcete výrobek reklamovat nebo vrátit(poškození, porucha, chybějící díly atd.)

  • fotodokumentaci zobrazující výrobek v celku a jeho poškození.

Vaší reklamací se bude zabývat naše reklamační oddělení. Odpověď na vaši reklamaci obdržíte e-mailem. Na Vaši e-mailovou adresu vám neprodleně zašleme informace o způsobu řešení vaší reklamace nebo vás budeme kontaktovat telefonicky.

 

Jak mohu výrobkyvrátit?

Jsme si vědomi, že vracení nábytku je spojeno s mnoha obtížemi. Naše společnost nabízí zákazníkům možnost vrácení nábytku bez nutnosti hradit přepravné. Můžeme Vám však účtovat poplatek za demontáž a odnesení nábytku do vozidla.

Postup při odstoupení od smlouvy:

1. Kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům. Oznámení o svém přání odstoupit od smlouvy zašlete e-mailem na adresu: kancelar@woodica.cz

2. Zašlete nám vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Formulář je k dispozici ke stažení na našich webových stránkách:https://www.woodica.cz/Formular_odstoupeni.pdf

3. Vrácení zboží nebude spojeno s žádnými dalšími náklady, mimo případné poplatky na demontáž nábytku a odnesení nábytku do vozidla.

Vrácené zboží si vyzvedneme vlastní firemní dopravou. Přeprava nábytku spojená s vrácením zboží je zdarma, zákazníkovi však můžeme účtovat poplatek za demontáž a odnesení nábytku do vozidla.

 

Termín odvozu objednaného výrobku

Oddělení služeb zákazníkům vás bude předem informovat o plánovaném datu odvozu zboží. Odvoz zboží bude proveden do 1 až 2 týdnů od obdržení oznámení, v závislosti na místě vyzvednutí zboží.

 

Kdy můžu výrobek vrátit?

Na vrácení výrobku máte 14 dní

Nezapomeňte, že máte právo vrátit standardní zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Při objednávání standardního nábytku navíc není nutná žádná záloha. Proto při nákupu u nás nic neriskujete.

Nabízené výrobky jsou nové, prvotřídní jakostia bez závad. Na dubový nábytek poskytujeme sedmiletou záruku pro spotřebitele nebo dvanáctiměsíční záruku pro podnikatele.

Vrácení peněz bude provedeno po obdržení zboží do 7 dnů na Vámi uvedený bankovní účet.

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží vyrobené na individuální objednávku spotřebitele.

Názory a připomínky

Hodnocení obchodu 4.95 z 5 hvězdiček. Průměrné hodnocení založené na 179 komentářů.

Nepodnikáme kroky k zajištění toho, aby recenze pocházely od spotřebitelů, kteří produkt skutečně použili nebo si jej zakoupili.
autor recenze Petra

autor recenze Martin

autor recenze Tomas

autor recenze Vladislava

ODBORNÍ PORADCI

Naši poradci tvoří odborný tým, který Vám sdělí vyčerpávající informace a pomůže správně se rozhodnout...

DODÁVKA S VYNÁŠKOU

Naše nabídka zahrnuje dodání nábytku až do bytu nebo domu zákazníka a montáž na místě...

RYCHLÉ ODESLÁNÍ

Náš nábytek dodáváme na místo určení vlastními dopravními prostředky, v krátké době, s dodržením bezpečnosti zásilek...

BEZPEČNÉ PLATBY

Jednou ze zaručených způsobů platby za nábytek je platba při odběru, která je zárukou klidné a bezpečné transakce...



Platba

PayU PayPal MasterCard Visa GeoTrus SSL Opineo - Słucham swoich klientów Opinie konsumenckie Google