Jesteśmy dla Ciebie ONLINE

Vážení zákazníci!
V čase šířící se pandemie koronaviru SARS-CoV-2 a nemoci Covid-19 bychom Vás chtěli upozornit, že naše výrobní závody, kamenné obchody a on-line prodej fungují bez překážek. Níže představujeme několik nejdůležitějších informací.





Základní informace


Všechny naše kamenné obchody jsou otevřené

 
Internetový prodej, výroba nábytku a doručování fungují beze změny
Zveme vás k nákupu ONLINE a na telefonu +48 537 437 500.

 
DODÁVKA NÁBYTKU prováděna průběžně, s dodržením data dodání
Disponujeme vlastním vozovým parkem dodávkových vozidel. Ujišťujeme Vás, že vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili kontinuitu a nejvyšší kvalitu poskytovaných služeb.

 
Služby MONTÁŽE A VYNESENÍ nabízíme bez jakýchkoli změn
Při zachování všech možných bezpečnostních opatření. Ochrana zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců a zákazníků je naší nejvyšší prioritou. Menší nábytek (komody, skříňky, židle) bude sestaven předem v naší továrně. Velký nábytek (skříně, kredence) lze také sestavit dříve, po předchozí domluvě a vyloučení možnosti jeho vynesení kvůli jeho rozměrům. Jen postele, stoly a největší nábytek musí být sestaveny na místě v prostorách zákazníka.




 
Zavádíme službu WOODICA to DOOR, zkontrolujte výrobek při dodání a rozhodněte se
Jsme si vědomi toho, že většina z Vás by před zakoupením chtěla vidět nábytek na vlastní oči. Abychom splnili očekávání našich zákazníků a s ohledem k jistotě kvality našich výrobků, zavádíme službu WOODICA to DOOR spolu s dodáním. Jinými slovy, teprve při dodání se rozhodnete, zda výrobek 100% splňuje Vaše očekávání. A co víc, pokud odmítnete přijmout objednaný nábytek, nevzniknou Vám žádné náklady. Rádi bychom Vás také informovali, že pokud se rozhodnete pro nákup výrobků, tato služba nijak nezasahuje do možnosti odstoupit od smlouvy. V souladu s příslušnými ustanoveními má spotřebitel právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů od data dodání zboží bez udání důvodu. Další postup pro vrácení zboží je podrobně popsán v Provozním řádu obchodu.
 

Bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců


Dezinfekce - jako jedna z nejdůležitějších činností zaměřených na ochranu našich zaměstnanců a klientů. Platí pro lidi i vybavení.

 
Řidiči dezinfikují ruce po každé jednotlivé dodávce zboží, používají ochranné rukavice a obličejové roušky.

 
Auta a montážní nástroje jsou dezinfikovány.

 
Pravidelně měříme teplotu zaměstnancům.

 
Neustále dohlížíme a vytváříme činnosti zaměřené na ochranu zdraví našich zákazníků a zaměstnanců.


 
Pro Vaši bezpečnost zavádíme řadu činností a postupů, abychom zcela vyloučili možnost nákazy virem.

Počítáme také s vaší pomocí. Proto nás prosím neprodleně informujte, pokud:
a) jste v povinné karanténě,
b) jste nedávno byli v zahraničí nebo jste byli v kontaktu s osobou, která se vrátila do země,
c) jste měli kontakt s infikovanou osobou,
d) máte příznaky nemoci.
V takovém případě je dodávka nábytku možná, ale pouze pod dveře, v tomto případě nemůžeme provést montáž nebo vnesení do bytu.

Velice Vám děkujeme za pochopení, společně zvládneme přežít tuto obtížnou dobu. Doufáme, že to nebude trvat dlouho a brzy Vás budeme moci přivítat v našich prodejnách nábytku.
Přejeme Vám hodně zdraví!



ODBORNÍ PORADCI

Naši poradci tvoří odborný tým, který Vám sdělí vyčerpávající informace a pomůže správně se rozhodnout...

DODÁVKA S VYNÁŠKOU

Naše nabídka zahrnuje dodání nábytku až do bytu nebo domu zákazníka a montáž na místě...

RYCHLÉ ODESLÁNÍ

Náš nábytek dodáváme na místo určení vlastními dopravními prostředky, v krátké době, s dodržením bezpečnosti zásilek...

BEZPEČNÉ PLATBY

Jednou ze zaručených způsobů platby za nábytek je platba při odběru, která je zárukou klidné a bezpečné transakce...



Platba

PayU PayPal MasterCard Visa GeoTrus SSL Opineo - Słucham swoich klientów Opinie konsumenckie Google